Wednesday 1 May 2013

Second Braza

Assalamualaikum and Happy Good Day.

Hye hello. Apa mimpi aku post hari ini entah la. Mungkin sebab rasa bosan. Bosan la sangat kan , kerja sekolah belambak yg kena buat. :D Btw , esok hari jadi ibu aku. Happy Birthday Mum. Ok ok ok. Aku tak ada hadiah untuk ibu aku tapi mungkin aku akan bagi result PMR yg cemerlang kepada Ibu aku sebagai hadiah. :D Aku akan berusaha lakukan yg terbaik.

Next , aku rasa sangat sangat sangat sedih. Sebab apa? Arghh. Malu la nak bagitahu sebb ia mengenai perempuan. Aku malu malu. >.< Hahaha. Aku tak akan cerita kat sini. Nanti dia malu , aku malu , semua malu. Biarlah aku dan Allah je tahu , ok? Btw , aku rasa sedih sesangat. Tapi         fuhhhhh. Tak dapat ku luahkan mengenai kata2. Cinta aku bukanlah permainan yg boleh kau mainkan , yg boleh kau jual beli. Memang cinta aku tidaklah sehebat cinta orang2 lain tapi aku ada perasaan yg perli dijaga. Cewahhh. Ayat tak nak kalahh.. :D Malas lah nak cerita pasal perempuan ni. Buat sakit bontot je.

Bagi pelajar yg menduduk Peperiksaaan Penilian Menengah Rendah , anda sudah siapkan kerja kursus Sejarah dan Geografi? Kalau sudah , mohon pinjamkan kepada saya. Saya amat memerlukannnya segera. Susah betul la nak  buat folio Sejarah. Folio geo aku dah siapkan tapi Sejrah blum lagi. Aduhh. Cikgu nak minggu depan. Adoii. Masalah gilaaa... Nasib baik ada member yg bagi idea sikit2. *malas nak mention nama dia. Aku dah serabut kepala otakk.. Hahaha. AKu memang tak suka buat folio. Kalau aku buat pun , aku buat cincai cincai je. hahaha...

Apa lagi yg aku nak ceritakan ? O0o00oo0 ya. Aku nak cerita yg minggu depan punya minggu depan , aku ada exam midyear. adoiii. aku tak prepare apa2 pun. alahaiii. Lepas tu , ada cuti. yeayyyy. Boleh kerja , boleh kumpul duit , boleh make up awek aku. hahaha. :D Apa aku nak cerita lagi ni? Arghhhh. Tak da idea...Btw , boleh tak korang cakap kat awek aku yg aku rindu dia sangat sangat2. Hahaha. Aku dah gila. Aku dah gila . Aku dah gila.

Ok lahhhhhh. Sampai sini je lah. Malas nak tulis panjang2. Aku dah merapu banyakkk gila. Ok ok ok. bye bye bye. Jumpa korang kat next entrry. Assalamualaikum. :D

No comments:

Post a Comment