Sunday 12 May 2013

Ermmm.

Assalamualaikum. :( Aku sedih. Hahaha tapi aku boleh senyum dan gelak lagi.Korang suka kan bila aku senyum? :D  Daripada tittle , korang dah tahu perasaan aku macam mana kan? Aku sedih sangat.

Daripada benci jadi sayang , daripada sayang menjadi benci kembali. Ok bye? Aku dah boleh hidup tanpa kau dan kau pun boleh hidup tanpa aku , kan? Aku tengok kau boleh bahagia malah lebih bahagia tanpa aku di sisi. Aku ni memang suka menyibuk hidup kau kan , sampai kau pun dah bosan dengan aku. 1 tahun 6 bulan memang lama kan? Kau pun dah naik bosan dengan aku. Asyik2 layan kerenah aku yg macam (O(oo)O) ni kan?

Aku rindu kau yg dulu. Time dulu , aku cakap apa pun , kau akan balas dengan senyuman dan selalu layan aku. Aku rindu time kita sweet dulu. Kau buat malam aku jadi indah , penuh dengan tawa . Aku selalu ceria apabila ada kau. Dulu , kalau tak chat sehari , mesti rindu gila gila.Walau macam mana sibuk kau pun , kau akan usaha untuk chat dengan aku , kan? Aku nampak semua itu tapi dulu aku tak reti nak hargai. Sorry. Dulu , aku tak da lah sayang kau macam sekrang ni. Aku tak sangka yg aku akan sayang kau. Nak tahu kenapa aku sayang kau? Masa kau tak tutup aurat dulu  , aku memang tak terdetik pun nak sayang kau sebb aku nak ada isteri yg tutup aurat. Tapi bila kau dah tutup aurat , hati aku blup blup bila nampak gambar kau. Mula lah timbul rasa sayang kat situ. Aku ingat dulu , kau memang tak akan layan IM aku tapi aku sabar. Aku IM kau setiap hari. Lama2 kita jadi rapat 10:52PAGI 7/2/2012 Tuesdayy Ingat tarikh ni lagi? Hari ni hari thaipusam. Kita sama2 cuti , kan? Pagi tu , aku confess yg aku sayang kau. Dengan tidak malu dan segan , kau pun cakap yg kau sayang aku. Masa tu , aku happy sangat. Kau lah orang yg aku sayang yg sayang diri aku. Paham? Tak paham sudah. Ok. Time ni , kita sweet sangat , kan? Ouh yeahh. Kalau aku boleh putarkan masa , aku nak kembali ke zaman silam. Ok? 

Sekrang ni , kau dah berubah. Dulu , kalau tak chat sehari rasa macam nak gila. Sekarang ni , x chat seminggu , sebulan pun kau dah tak kisah. Kau dah tak berusaha untuk chat dengan aku. Aku ni pulak malu kalau nak chat dengan orang. Sekrang ni , kau dah x layan aku. Aku tahu kau sibuk dengan semua benda tapi kalau kau luangkan seminit pun jadi la. Sekarang ni , kau pun dah cakap kasar sikit dengan aku. Dulu  , kau lah perempuan yg paling lembut pernah aku sembang selain mak aku , kakak aku. 

Aku memang banyak buat salah dengan aku. Dulu , aku selalu layan perempuan , kan? Selalu buat kau jealous. Sekarang ni , aku dah jarang dengan perempuan. Dengan budak kelas aku pun , aku dah tak tegur depe. Aku rapat dengan member kau je sebb nak tahu pasal kau. Dulu memang aku tak reti hargai kau , tapi sekrang aku sentiasa hargai masa2 yg aku ada bila bersama kau. Mana tahu aku mati kejap lagi , dah tak dapat chat dengan kau. Kau pun x kan hirau kalau aku dah tak da , kan? Kau boleh dapat semua benda tanpa aku. Kalau boleh dapat bahagia cinta daripada org lain. Aku sapa la kan. :D

Aku dah malas nak type . Hehe. Sekrang pun dah lewat. Aku nak tido. Chaw. Bubuye. Assalamualaikum. :D

















No comments:

Post a Comment