Monday 19 March 2012

Cerita Kita

Assalamualaikum and Hye!!

        Dah lama Adam x post , right? Adam sibuk gila lah dengan tuisyen memanjang.Cuti dah habis.Malas btul nk skolah tapi disebabkan Adam nk capai cita2 ,Adam perlulah belajar.Belajar tu wajib tau.Hehe.Keje skolah Adam masa cuti pun x siap siap lagi.Banyak gila.Naseb baik Adam x masuk asrama.Hehe.

        Adam rindu lah dengan sorang perempuan ni.Dia dah block Adam.Huhu. :'( . Adam rindu nk chat ngan dia , nk gaduh gaduh ngan dia , rindu nk tengok gambar dia.Kalau rindu dia, Adam mesti dengar lagu ni Be Mine . Lagu ni dia bagi kat Adam suruh Adam dengar.Lagu ni macam kisah dia dan Adam.Sebab itulah Adam rajin dengar lagu ni.

        Adam tak tahu sebab apa dia block Adam.Mungkinkah Adam ni tak cukup PERFECT untuk dia? Bermacam macam perkara bermain di dalam kepala otak ini.Adam selalu tunggu dia unblock Adam supaya Adam boleh menyatakan rindu Adam kepada dia.Seandainya kita ada jodoh , walaupun ada gunung yang mengalang akan kita bertemu jua.
       
         Kalau Adam ada buat silap kt engkau , beritahu la.Aku minta maaf ya.Engakau boleh berkongsi masalah engkau kat aku.Masalah engakau seperti masalah aku.Kita akan menghadapi ujian itu bersama sama.

mungkin aku salah di matamu

mungkin aku lemah di matamu
tapi tak pernah terpikir 
kau pergi tinggalkan aku

bila aku salah di matamu
bila aku lemah di matamu
ku hanya bisa memohon
maaf atas salahku 
       
            Sekarang ni , Adam cuba mengorat perempuan untuk mengantikan tempat dia yang tertakhta di hati tetapi mereka semua tidak boleh layan saya seperti mana engkau melayan aku.Akan aku tunggu kau sampai mana aku termampu.Aku tidak boleh memberi harapan yang tinggi , takut aku yang frust menonggeng.

             Harap engkau membaca post ini supaya engkau tahu yang aku sedang merindui mu.Aku rindu nk chat dengan engkau.
                                                                                                                                         


-ALIF      AZLI-

No comments:

Post a Comment