Friday 23 March 2012

Bila Cinta Tidak Di Balas

Assalamualaikum..
                     
                    Cinta aku tidak dibalas.Berapa remuk hati aku ni.*Jiwang sikit.Perkara ni dah lama berlaku.Saja je Adam nk share story sebb Adam x thu nk share apa.Hehe.Cinta korang pernah tidak dibalas ke? Klau pernah,mesti korang tahu perasaan aku.Hati aku jadi macam ni >< bila dia tolak cinta aku.

                    Nasib baik , aku tak beri 100 % untuk mengharap balasan cinta dia.Kalau tidak , mesti aku dah frust menonggeng.Jom tengok message dia dan aku.


*klik untuk tumbesaran.
Message atas ni time aku luahkan perasaan aku.Dan dia pun luahkan perasaan dia.Aku rasa dunia ini ana yang punya.Bahagia sangat.Sampai ke telinga la senyum nya.
Gambar atas pula ialah bila ko titipkan kata kata yang manis.Seronok btul la..Miss this time.

Gambar atas ni time kawan dia sampaikan pesanan kt aku.Aku rasa macam bermimpi dan cuba untuk keluar dari mimpi ini.Aku rasa yang aku ni Syok Sendiri je kan?Dia hanya berdusta kut.Arghhh...

-Alif  Azli-

No comments:

Post a Comment